typ en liten semester elr något ;pp

hemma nu har varit i gbg, sthlm och åbo har varit ganska roligt iaf :)
först åkte jag och mamma flyg till sthlm där pappa och anthonia  hemtade oss med en hyrbil. påväg neråt i vårat avlånga land ! pappa orkade inte köra så långt så vi tog in på ett hotell sov åt frukost och ut på vägen igen ! jag tyckte faktiskt att det gick ganska fort att åka dit :) när vi kom fram packade vi upp lite bytte kläder och ut på stan inget köp blev det för mig men det var roligt endå.liseberg blev det på måndagen och tisdagen på måndagen var det roligast :) vann faktiskt choklad :D plopp och center jag är bäst ! haha. jag och anthonia typ nörda colorado skadeglädje typ hehe. kanonen gillade jag också bara det att håret fastnade hela tiden i den här saken som håller fast en så himla ont gjorde det. nästa dag orkade vi inte gå till liseberg så vi gick på stan till typ två köpte ett par shorts och en liten väska blev 110,50 kr tsm (y) sen gick vi till en salladsbar  paprika hette den.köpte en kyckling sallad typ världens godaste ! sen gick turisterna olivia och anthonia med karta mot liseberg igen hehe ja vi hittade ju iallafall dit så var vi där en stund denna dag vann jag två hundar en gul och en rosa. sen blev vi trött på det så vi letade oss tillbaka till nord stan och både kag och anthonia hade iaf jätte ont i fötterna  kan man ju säga ! vi mamma och pappa gick till en resturang en grekisk där blev de smarrig ma sen åkte vi tillbaka till där vi bodde och sov :) sen nästa dag blev det att gå upp tidigt och det spö regnade verkligen ! men ja som man säger det fins inget dåligt väder bara dåliga kläder hehe men som i mitt fall hade jag dåliga kläder ! hade ett par tyg skor som var genom blöta och ett par flippsflopps så det blev flippsfloppsen hehe kallt ! sen blev det tåget till stockholm men köpte inget :( ja var på stan den dagen som ni kanske fattar. sen på kvällen åkte vi med m/c galexy elr vad den hette typ en sån här silja line båt. först blev det buffe det var väldigt smarrigt ! det fanns jätte små hamburgare haha jätte söta känndes som man åt krabb burgare som svampbob hade gjort :D haha. sen gick jag och syster och kollade i affärer och tog massa kort men sen gick vi tillbaks till våran hytt och typ nörda. sen nästa dag kolla vi typ nästan bara på tv hehe blev buffe till lunch också mums !:) när vi åkte in i land igen åkte vi till det hotell som pappa skulle bo på för han skulle jobba dagen efter så vi var där och bara slappa lite. och slutligen tåg hem till östersund. haha jag och anthonia hade värsta roligt på tåget :)
ja det var vell det :)

kommer bilder lite senare i kväll :)

 
hejsvejs olivia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0