min helg

lördag.

har inte skrivit på ganska länge nu men iaf, i går va jag och anthonia på stan en stund sen gick vi och åt på taco baren och där satt maria haha ja så när vi hade ätit klart så gick jag med maria.
när vi hade gått på stan ett  tag så kom olivia och ida. då skulle dom kolla vad dom skulle köpa till mig hehe. så jag gick med ida och maria och olivia gick tsm. kl fyra  stängde alla affärer då satte vi oss på typ nåra gung saker elr vad det nu heter. när kl var fem åkte maria hem. då gick vi till ica och köpte kladdkaka och daimtårta och sen hem till ida och olivia och åt dom och kolla på en film. sen cyklade jag hem.

söndag.

spelade match mot ope vi vann med 3-0 hihi vi äger !
sen cyklade jag hem duschade lagade lunch stekt ägg och morötter och gurka som man dippar i dipp. yummie.
åt dt och kolla på john tucker must die :)


     

mina kära vänner som jag älskar och att dom är bäst  :D <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0