Hemma ! :)

igår kom jag hem från stugan men jag orkade inte blogga nått.
Igår satt jag och kollade på daylight sjukt bra film den rekomenderar jag !
sen satt jag lite vid datan och så kollade på patrik 1,5 och vi hade i alla fall
tur med vädret igen,även fast jag inte tycker om vi hade i alla fall tur med vädret igen
så kollade jag på den.Som jag har sagt tusen gånger så åker jag till åsarna idag på
sommarskidskola det ska bli sjukt kul.Kommer i alla fall att få träffa cajsa matilda olivia
och många fler.Kommer nog få många roliga minnen med dom :) :) :) :) Snart ska jag äta
sen ska jag packa klart sen vet jag inte :P Men jag och olivia kommer inte blogga på en vecka 
 i alla fall.Men jag ska på läger söndag-fredag så jag kommer ju blogga när jag kommer hem men
olivia kommer nog inte blogga på ett tag men ni får stå ut med mig hahahahaha x)<3
nu ska jag äta puss !


h e j  s v e j s  l i n g o n  f e j s

xoxo maria
:]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0