dagens outfit

 
slitna jeans: zara               vitt linne: JC
                                              randig tröja:monki

hehe. sämsta bilderna men jag har bara tagit lite fort med webben.

nu är allt klart väskan proppad med kläder gräser är borta men rummet är fortfarande men men får vell göra det när jag kommer hem igen.
kl sju lyfter planet mot sthlm där pappa och syster hämtar oss och sen mot götet !
farmor och farfar kommer om tjugi min och hämtar oss och skjussar oss till ösd flygplats.
dom är så snälla dom skjussar typ runt mig överallt. hehe.
nu måste jag gå och göra det sista

så hej då rå olivia !

kan inte blogga på ca en vecka nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0