basketläger !

tjoo! :)
nu har jag kommit hem från basketlägret först åkte jag buss
 till stan och gick upp till sporthallen där satt hanna moa n och
elsa utanför på trappan sen kom också cajsa så vi gick in vi
skulle ju jobba som ni kanske vet så ja jag och hanna gick till
våran grupp vi hade p 98-99 haha inte för att dom behövde så
 mkt hjälp men lite jobb fick vi ju göra sen gick jag cajsa och
elsa till doken jag köpte kyckling bitar vi åt på väg upp till ATC
 där vi hade usm-träning med jesper jag gillar inte han så mkt.
 aja han gjorde massa konstiga övningar som jag inte fattade
så mkt av :) och jag sög på hela träningen
får vell hoppas att det går bättre i morgon :)
nu ska jag kolla på "the hot chick" för det blev aldrig av i går.

hej svejs olivis

  


Kommentarer
Postat av: oolivia

asså olivia du va säker eller jag vet att det gick skit bra på träningen ! (: <3 <3 <3

hahha ida på bilden ! ;D;D;D;D

2009-08-17 @ 21:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0