asso jag kommer aldrig på rubriker...

hej:)
i dag har jag klippt gräset och rensat sockor så jag har fått lite money catching;) stavning ? haha.
kollat på tv och nördat nickelodien.se hehe har kollat på iCarlie. är man sjuk så är man. lite iaf. i morgon ska jag kratta bort gräset som blev bort klippt i dag så då tjänar jag 100 kr mer ;D vad gör man inte för pengar ?
nu ska jag klicka i gång "just my luck" som jag ska somna till gjorde det i går oxå hann inte så långt i filmen får vell hoppas att jag hinner lite mer i dag.
nu har jag inget mer att säga förutom

god natt och sov gott !<3 hehe.
puss Olivia

 så här skönt ska jag sova om inte skönare ?:)

Kommentarer
Postat av: olivia

din lilla SÖTIS ! <3<3<3

2009-08-15 @ 11:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0