hejjhejj (:




förlåt att jag glömmer bort denna blogg jag kommer bara inte ihåg att uppdatera den hahah
men idag var det skola sen sista lektionen var onsdagsidrott och det sög hahahah x) sen gick
vi på ica maxi eller vad det hette och köpte lite grejjer sen var jag med frida,olivia,ella,beidan och
fanny men sen åkte beidan och ella hem så då gick jag frida,olivia och fanny till bussen men fanny skulle
inte på fotbollen men det skulle vi så då tog vi bussen till tränigen och jag kom nyss hem och ska kolla på
idol ikväll om det är nån haha aja pussis / maria (LL)



ååååh saknar tjejen på bilden och stockholm i sommras ! bli frisk nu olivia och jag menar det ! (LLL)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0