hos ollan ! :D

nu sitter jag här hos ollan för hon skulle äta sen ska i träffa ida n beidan och olivia :D
vi ska cykla in till stan,och idag har vi kollat på EMD i badhusparken sjukt snygga killar det där och bra på sjunga är dom också ! :D och imorgon åker vi till stockholm så inatt kanske jag sover mellan 3-5 tim sen kommer jag ju sova i bilen men endå vi kommer typ vara framme när man vaknar :D så vi kommer inte blogga på ett tag sen åker ollibolli till göteborg och jag till stugan men där kommer jag ju skriva men sen åker jag på lger i åsarna så då kommer inte jag skriva p en vecka !


men nu ska vi cykla så ha det så bra för vi kommer ha det BÄST ! :D<333


/ pussis maria :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0