soft dag...

...började i gb vi hade "prolympia extream" även kallad skoljoggen, sprang upp för hela gustavsbergsbacken och sen nåt spår i skogen som var ca 2,5 km sen åkte jag, olivia och mira hem till mig och duschade och åt sen kl tolv började vi igen vi skulle komma på frågor till tipspromenaden och sen hade vi nån lek ute sen slutade vi, typ ett.
då blev det stan en stund med olivia köpte en skjorta och tre armband och lite saker till en viss person...hehe.
och nu kom jag precis hem och då hade mamma köpt ett par uggs till mig tack mamma <3 nu ska jag vell slänga i mig nåt och snart är det fotbolls träning det ska bli roligt :)

visst är jag duktig som gör ett inlägg? :)

pusspuss olivia,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0