FÖRLÅT !



ojj shit förlåt att vi har glömt att blogga vi har fullt upp med träningar och skoooolan,vänner :)
Men idag är det söndag och jag har kollat på när ollan spelat basket och hon ägde och det visste jag redan
hahah men hon var grym ni måste bara se henne ! Sen har jag nyss ätit lunch och ska snart åka till lövsta och se när ida nyberg och olivia björk spelar fotbollsmatch med 95:orna.Dom frågade mig med men vi har ju match idag och jag har varit sjukt och är bara lite så jag ville inte eller jag kännde att jag måste spara mina få krafter som jag har tills våran match är om ni fattar vad jag menar.Sen igår var jag med ida och olivios vi hade grymt kul men ni får inte veta :P haah men nu ska jag åka till lövsta kom och kolla på våran match också ! :)



mitt och olivias lag spelar klockan 17:00 på konstgräset på lövsta :)


nu spelar ida och olivia med 95:orna klockan 14:00 tror jag eller 13:30 ingen aning faktiskt
men jag ska åka nu så ni får ha det så bra bilder och massa grejjer kommer sen idag :) <3


pussis / maria <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0