rubrik...

hej jag är klantig. hehe ni vill inte veta !

 
mor och far är i klövsjö på begravning min mammas mammas syrra har dött :/
så jag är hemma själv.
asso jag är onormal jag tror typ att micheal jackson ska vara på mitt rum elr typ martia beck.
så varje kväll måste jag typ leta igenom hela mitt rum typ garderoben under sängen och ja typ överallt skiit läskigt ju! hatar det.
vet inte vad jag ska göra i dag skulle va med maria men hon kunde inte :(
så nu måste jag komma på något!
aja. nu åskar det som fan! asso vad är det här för väder ? det ska ju vara sol och varmt så man kan gå i shorts och linne typ! osso är det typ regn kallt och åska typ rena motsattsen elr? hatar i allafall vädret nu får det bli bättre!
 
puss puss en onormal mäniska som heter olivia

olivia älskar sin maria !<3

Kommentarer
Postat av: oolivia

olivia älskar sin maria och olivia ! <3<3<3

2009-07-29 @ 14:13:31
Postat av: óllibolli

och jag älskar er ! <3<3<3

2009-07-29 @ 14:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0