varning! för tråkit inlägg! känsliga läsare hänvisas ej neråt !

hej

är jätte trött. vet inte riktigt vad jag ska skriva men hade lust att göra ett inlägg :)
i morgon ska jag vara med maria:) känns jätte länge sen och det är det ju också.
sist vi sågs var när vi var i stockholm och det var den fjärde och nu är det den tjugonde så det var länge sen !
så det ska bli roligt. hoppas jag hitter något nytt också som kan följa med mig hem och hängas upp på en galje och in i garderoben. sitter här i min super mysiga pajamas tröja som jag har fått av systrarna nyberg.
nu ska jag hoppa i säng så jag inte sover allt för länge i morgon !

g o d n a t t  p u s s g u r k a < 3



min mys pajamas <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

va bra att den va goosig! :D:D:D: <3<3<3

2009-08-21 @ 20:24:35
Postat av: oolivia

va bra att den va goosig! :D:D:D: <3<3<3

2009-08-21 @ 20:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0