underbart väder ! :)





nu är vädret på topp igen sjukt varmt är det här i bruksvallarna men jag vet ju inte hur det är där hemma men jag antar att det är ungefär lika varmt eller varmare :) idag har jag ocg olivia åkt rullskidor 15 km tror jag att det blev :D sen har jag legat och solat sen gick jag min familj och familjen elffors och åt på resturang vi fick nästan vänta på maten i 60 min,sjukt drygt :/ men det var det värt sen gick jag och olivia hem hit och kollade på tv och svulla chips och godis och just nu kollar vi på norbit på kanal 5 :) men som sagt kommer jag hem till östersund imorgon och då kan jag lägga upp bilder på allt jag har köpt och så.Sen kommer jag inte blogga på en vecka för jag ska ju på läger i åsarna men ni får klara er utan mig och olivia ett tag :)


pussis / maria :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0