om huvudstaden !

har varit i stockholm nu ! det var skit roligt
i söndags började vi åka mot huvudstaden :) i bil sov typ dm två första timmarna resten av tiden var vi vakna elr alla utom ida hehe.
när vi kom fram till blackeberg där vi skulle bo alltså. så gick vi in i våran stuga och den var jätte liten hehe så vi bytte. en med loft mycket mysigt ! så där sov jag maria olivia och ida myys och leif där nere. sen åkte vi in till stockholm :) till drottninggatan och så blev det lite köp typ kläder för 550 på gina och lite andra kläder på andra affärer. sen åkte vi hem efter några timmar då blev det att vi bada :) men det var inte så bra för jag och maria blev lite halv sjuk. men det stoppar inte oss för att ha roligt :) på kvällen blev det vollyboll och bara ha kul. på måndag blev det stan en stund och sen gröna lund :D as roligt hade vi ! typ extream, popexpressen, frittfall, insain och uppskjutet är mina favoriter dom är så  himla roliga !:Dmen vi hann inte spökhuset :( aja rolig dag endå ! på tisdagen blev det hel dag på stan:D alltid roligt att shoppa :) sen kl halv fem åkte jag och maria hem vi ville ju vara kvar i stockholmen ! :( åhh. aja vi hade iaf väldigt roligt på tåget kan man ju säga. hahaha :)

i love stockholm ! <3<3<3

mina köp

vita tyg skor 199 kr. rea
flippflopps roxy 99 kr. rea
skjorta 299 kr.
vitt vanligt linne 29 kr. rea
mini väska 150 kr.
randig tröja 150 kr.
t.shirt med tryck 99 kr.
t-shirt med tryck 99 kr.
t. shirt med tryck 99 kr.
t-shirt med tryck 99 kr.
långärmad vanlig grå 129 kr.
jeans leggings 199 kr.
chinos 299 kr.
håliga jeans 399 kr.
adidas tröja 450 kr. rea.
vit t-shirt med ficka 129 kr.

tror det var allt om jag inte har glömmt något.


nu ska jag kolla på harry potter och halvblods prinsen  !:D

puss puss olle <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0