hemfärd



idag blir det hemfärd mot östersund sen imorgon ska jag åka till lägret i åsarna kommer bli sjukt kul !
Jag åt frukost vid 10 sen nu har jag legat och soolat i en timme och det är så sjukt varmt och skönt redan vid nio var det skit varmt ! :) fast jag hoppas vi ska åka i eftermiddag för då är det inte lika varmt ute :) ååhh shit vad jag saknar ida olivia och ollibolli.Ida och olivia är i london ollan är i göteborg kommer inte träffa dom på minst en vecka till men ollan blir det många veckor till :/ angelica är inte heller hemma så ja det lär ju inte finnas så mycket att göra när jag kommer hem.
nu ska jag försöka bli lite brun men jag sitter fortfarande vid datan men vi få höras mer sen för nu ska jag bli brun :)


pussis / maria :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0