hejhejhejhejhejhejhejhej

haha rubriken visste inte vad jag skulle skriva.

sista dagen på lägret ganska skönt men ville ändå att det skulle vara längre.
vaknade halv tio tog bussen in till stan kl 11.54 gick till sporthallen där alla andra va då gick vi upp till campus där vi hade träning med mats. roligt var det :) + att radion var där och då intervjua mig. pinsaamt visste inte vad jag skulle säga ! med en fet mick tryckt in i ansiktet haha  blev jag jätte nervös och visste inte vad jag skulle säga och hon typ stirra på mig och nicka hela tiden. även att dom bara intervjua mig när det typ fanns nio andra tjejer.
åkte hem med bussen och blev jätte sugen på glass swå jag cykla till netto och köpte vaniljglass med krossad choklad i. yummie. sen satt jag och åt det och kollade på nickelodien :)
i morgon blir det stan med maria :) måste köpa lite kläder elr jag behövar inte men vill.

pussisar olivia 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0