hejhej:)

har inte skrivit på länge känns det som iaf. i går var jag med ida först, vi gjorde frukost på sängen och kollade på en prinsesas dagbok 2. myys. sen åkte hon för hon skulle köpa band till yran tror jag. då var jag med maria. vi var hos mig men  finns typ inget att göra här så vi cyklade hem till henne. vi spelade fotboll och hade kul :) sen åt vi pizza från spader dam mumsmums efter det blev det yran fett roligt ju (y)

idag klev jag upp i gryningen haha nerå men 05.45 iaf jag maria och ida gjorde en sak haha men känade iaf 600 tsm.
nu sitter jag och väntar på maria hon ska komma till mig vi ska gå och kolla på emd ida också men hon träffar vi där :)
kanske måste börja packa snart hehe. nu kom maria så nu måste vi gå

puss puss. höres kanske senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0