hej bloggen

vaknade typ lite innan tio i dag gick ner och kollade på svampbob :) och nu kan jag inte dra mig i från datan.
men jag måste vell gå och få i mig nån frukost elr lunch elr vad det blir någonting av det blir det vell tror jag. sen ska jag hoppa in i duschen. men jag måste också hinna med att packa, städa mitt rum och kratta. hehe.
men jag vet inte vad jag ska ha med mig i klädväg. jag hatar at packa, jag tar alltid med mig för mkt. det blir typ såhär men den vill jag ha med a den med och den och den kanske jag vill ha nån deg. och sen blir det mer och mer och sen när man kommer dit ser man att man  har packat ner väldigt mkt och då annväder man typ helften.

        

jag och syster kommer ha det bäst i liseberg ! :)

//olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0